Моніторинг успішності учнів Козівської гімназії ім. В. Герети.

 

Модель самокорекції процесу засвоєння знань ми розробляємо в рамках моніторингових процедур. Учнівський моніторинг націлений на відстеження навчальної діяльності учня, тобто на засвоєння ним знань з постійним корегуванням своїх дій та взаємодію на рівні суб’єкт – суб’єктних відношень. При цьому:

1. Встановлюється періодичність замірів і загальний термін відстеження (супровідного спостереження і оцінювання).

2.  Визначена схема, де вказані параметри розвитку, критерії оцінки.

 
Cхема учнівського моніторингу

 
Така модель спрямована на формування необхідності в самооцінці, підвищенні свого рівня навчання, що сприяє системному, глибокому, більш швидкому та якісному засвоєнню знань.
 
close